Tytuł: Dungeons & Dragons. Księga gry
Wydawnictwo: Harper Kids
Dla kogo: 8+
O czym: Jest to książka, która przenosi nas w świat niezwykle popularnej gry RPG – Dungeons&Dragons. Nie jest to jednak książka z instrukcją jak grać, w końcu instrukcje znajdziecie w każdym pudełku z grą. Ta Księga jest raczej po to by pokazać, jak można urozmaicić grę, skąd czerpać inspiracje do kolejnych historii, czego użyć, by grało się jeszcze lepiej, na co uważać tworząc postacie… Dodatkowo jest też trochę zadań logicznych, w stylu labirynt czy szukanie różnic.
Plusy: Sporo ciekawych inspiracji dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z tą grą. Lektura zachęci do spróbowania swoich sił w tajemniczym świecie też tych, którzy o grze do tej pory nie słyszeli.
Książka jest fajnie oprawiona – twarda, tłoczona oprawa, ciekawa ilustracja.
Minusy: Jakbym chciała, mogłabym się czepiać ilustracji. Nie jest to książka ilustrowana przez jedną osobę i to zdecydowanie widać, jest taki trochę miszmasz. Ale nie ma też tragedii, jak na taką pracę zbiorową.